Parenting

Najlepsze miejsce na wakacje z niemowlakiem

wakacje

W tym roku po raz pierwszy spędzamy wakacje z Młodym. 4-miesięczne dziecko ma swoje wymagania. Jeśli dołożyć do tego moje wymagania, znalezienie idealnego miejsca graniczny z cudem. Ale nam się udało. I to za pierwszym razem.

W idealnym miejscu śniadania podawane są od 5:30 do 12:20, zaraz potem zaczynają się obiady i trwają do wczesnej kolacji. Kuchnia otwarta praktycznie całą dobę. Poza podstawowymi posiłkami można liczyć na przekąski. Ma to swoje plusy i minusy. Z tych wakacji wróciłam z dwoma kilogramami na plusie. Spoko, powrót do domu i jedzenie kiedy Młody da mi 10 minut wolnego to najlepsza dieta ever.

Zakwaterowanie

Pokoje nie są za duże, ale przyzwoicie wyposażone. Jest dodatkowe łóżeczko, wanienka i cały zestaw nowych zabawek. Jak dobrze zagadać z gospodarzem, to część można zabrać do domu. Sprzątane często, pościel wymieniana po każdym zarzyganiu. Po swoich „wypadkach” trzeba radzić sobie samemu.

Atrakcje

Można korzystać ze spa. Co prawda ilość zabiegów mocno ograniczona, ale umówmy się… dla matki 15-minutowa kąpiel z możliwością ogolenia obu nóg na raz to już rarytas.
Najważniejsze. W idealnym miejscu możemy liczyć na opiekę nad dzieckiem. 24/7. W najlepsze dni oddawałam Młodego tuż po porannym karmieniu i odbierałam przed kolejnym. Na spacer można dziecko oddać. My zaszaleliśmy i dwa razy wyszliśmy na spacer SAMI. Raz nawet na całe 37 minut!

Zwierzęta dozwolone, a że wyżywienie w cenie, to i kota jakby ciut więcej wróciło do domu. Parking darmowy, niestrzeżony. Wi-fi na terenie za free.

Dojazd

Adresu nie podam. W naszym idealnym miejscu i tak na wakacje obowiązuje dużo wcześniejsza rezerwacja miejsc. Chętnych sporo. Pocieszające jest to, że większość może takie wakacje zorganizować na własną rękę. Zdecydowanie polecam instytucję dziadków. 5*/5. Użytkowani właściwie mogą służyć długie lata. A jeśli ma się to szczęście i dziadkowie mieszkają nad morzem, to… no cóż, trzeba mieć szczęście 😛

PS Zdjęcie na balkonie jednego z pokoi (przydział losowy), gdzie w zupełnej ciszy można spędzać wieczory.

Zobacz także

• Sylwia Antkowicz

Widoki piękne! My w tym roku byliśmy nad morzem z 5-miesięczną córką. Pogoda nie dopisała, ale i tak cieszę się, że udało nam się odpocząć. My wybraliśmy Sarbinowo ze względu na to, że jest tam długi deptak idealny do spacerowania z wózkiem

• Mi się marzy w tym roku Kołobrzeg i ten hotel http://www.aquariusspa.pl/pl/ . Tak, żeby odpocząć sobie w spa, zjeść coś dobrego, a przy okazji, żeby dziecko się nie nudziło. A tu nie powinno, bo mają np. klub zabaw, animacje. Byle do urlopu 🙂